MENI

Česta pitanja - FAQ

Odgovori na ono što korisnike najčešće interesuje
Izaberite oblast
Saveti i pomoć
Toplotne pumpe
Gasni kotlovi

Koliko je važan kvalitet vazduha u zatvorenom prostoru?

Veoma važan! Kvalitet vašeg unutrašnjeg vazduha može biti čak 100 puta lošiji od spoljašnjeg vazduha. To znači da zagađivači, alergeni, prašina i plesni mogu da kruže u vašem domu i utiču na zdravlje i dobrobit vaše porodice. Poboljšanje i održavanje kvaliteta vazduha u zatvorenom prostoru je od vitalnog značaja za vaš dom i porodicu.

Koliko često treba da menjam svoje HVAC vazdušne filtere? 

Vazdušne filtere treba menjati svakih jedan do tri meseca u zavisnosti od upotrebe. Ovo je od vitalnog značaja za performanse vaših HVAC sistema i kvalitet vazduha.

Kada treba da servisiram opremu za grejanje i hlađenje?

Vaše HVAC sisteme treba servisirati pre početka svake sezone grejanja i hlađenja. Dakle, vaša klima treba da se redovno održava krajem zime ili početkom proleća, dok toplotnu pumpu ili peć treba redovno servisirati krajem leta ili početkom jeseni.

Kako radi toplotna pumpa?

Toplotna pumpa radi tako što prenosi toplotnu energiju sa jednog izvora na drugi. Zimi, kada vaša toplotna pumpa deluje kao sistem grejanja, izvlači toplotnu energiju iz spoljašnjeg vazduha (čak i na jako niskim temperaturama) i prenosi je na vazduh u vašem domu. Kada dođe letnje vreme, jednostavno okrenete prekidač i prebacite toplotnu pumpu u režim hlađenja.

Šta nije u redu sa mojim bučnim klima uređajem? Mogu li to sam popraviti?

Prvo, ne bi trebalo da pokušavate da sami popravite svoj bučni klima uređaj! Osim ako nemate profesionalno znanje o sistemu za klimatizaciju i odgovarajuće merače za testiranje svih radnih komponenti vašeg klima uređaja, izlažete sebe i svoj klima uređaj značajnom riziku od štete.

Koje su različite vrste gasnih kotlova dostupne?

Na tržištu postoji nekoliko različitih tipova modernih kotlova, a odlučivanje između njih može biti teško.
Kotao koji ćete najverovatnije instalirati je kombinovani bojler. Kao što samo ime govori, ovi kotlovi kombinuju bojler i sistem centralnog grejanja u jednom paketu. To znači da vam nije potreban spoljni rezervoar za vodu. Sistemski kotao zahteva eksterni rezervoar. Međutim, ovo samo skladišti toplu vodu i svo grejanje vrši sam kotao.Treći tip bojlera na koji možete naići je standardni bojler. Ovim kotlovima su potrebni rezervoari za toplu i hladnu vodu i obično su pogodniji za starije domove sa postojećim sistemima za grejanje i skladištenje.

Koliko često treba da menjam svoj gasni kotao?

Opšti životni vek kotla je oko 10 do 15 godina. Iako je ovo prosek, vaš kotao može trajati duže ako se dobro brinete o njemu. Trebalo bi da odlučite da zamenite svoj kotao kada popravke postanu preskupe ili počnete da se montirate. Odlučivanje za novi kotao u ovom trenutku bi trebalo da vam uštedi novac na duge staze.
Stručni inženjer bi trebao biti u mogućnosti da vam pomogne da odlučite o pravom trenutku za zamenu vašeg bojlera.

Kako da znam da li je mom gasnom kotlu potrebna popravka ili zamena?

Ako imate grešku na kotlu, to je najverovatnije uobičajen problem sa jednostavnim popravkom. Međutim, može biti teško razumeti da li se vaš kotao može popraviti ili ne kada se pojavi ozbiljniji problem.
Popravite ili zamenite. Najbolja opcija ovde je konsultovati naš tim inženjera.

Koliko često treba da servisiram svoj gasni kotao?

Servisiranje vašeg gasnog kotla kada se čini da nema problema može izgledati nepotrebno, ali servisiranje vašeg kotla jednom godišnje bi trebalo da pomogne da se produži njegov životni vek.
Godišnji servis bi trebalo da vam pomogne da izbegnete nepredviđene probleme sa vašim kotlom i da ga održite efikasno.

Kako da znam da li je moj kotao ekonomičan?

Servisiranje vašeg gasnog kotla kada se čini da nema problema može izgledati nepotrebno, ali servisiranje vašeg kotla jednom godišnje bi trebalo da pomogne da se produži njegov životni vek.
Godišnji servis bi trebalo da vam pomogne da izbegnete nepredviđene probleme sa vašim kotlom i da ga održite efikasno.

Kako da znam da li dobijam dobru ponudu za svoj kotao?

Kretanje cene može biti jedan od najtežih delova kupovine bojlera, a vi želite da budete sigurni da ćete dobiti najbolju moguću ponudu.
Da biste bili sigurni da ćete dobiti dobru ponudu za svoj kotao, prva stvar koju treba da uradite je da se odlučite za kompaniju koja prikazuje Koji? Značka Pouzdanih trgovaca. Na Plumbcare.com, mi smo Koji? Pouzdani trgovci, tako da su svi naši inženjeri obrazovani, potpuno obučeni i moći će da vam pomognu da pronađete najbolju ponudu za vas.

Isporuka i povrat

Vaše vazdušne filtere treba menjati svakih jedan do tri meseca u zavisnosti od upotrebe. Ovo je od vitalnog značaja za performanse vaših HVAC sistema i kvalitet vazduha.

Isporuka i povrat

Vaše vazdušne filtere treba menjati svakih jedan do tri meseca u zavisnosti od upotrebe. Ovo je od vitalnog značaja za performanse vaših HVAC sistema i kvalitet vazduha.

Isporuka i povrat

Vaše vazdušne filtere treba menjati svakih jedan do tri meseca u zavisnosti od upotrebe. Ovo je od vitalnog značaja za performanse vaših HVAC sistema i kvalitet vazduha.

Isporuka i povrat

Vaše vazdušne filtere treba menjati svakih jedan do tri meseca u zavisnosti od upotrebe. Ovo je od vitalnog značaja za performanse vaših HVAC sistema i kvalitet vazduha.

Isporuka i povrat

Vaše vazdušne filtere treba menjati svakih jedan do tri meseca u zavisnosti od upotrebe. Ovo je od vitalnog značaja za performanse vaših HVAC sistema i kvalitet vazduha.

Opcije plaćanja

Another Tab Contents

Opcije plaćanja

Another Tab Contents

Opcije plaćanja

Another Tab Contents

Opcije plaćanja

Another Tab Contents

Opcije plaćanja

Another Tab Contents
Vaš partner od poverenja pri svakom koraku
ONE STOP SOLUTION
Obezbeđujemo i sprovodimo sveobuhvatna rešenja, brinući o izvrsnosti korisničkog iskustva:
   • procena /savetovanje
   • rešenje /projekat
   • montaža/puštanje u rad
   • servis i održavanje.
GARANTNI ROK +
Na usluzi su Vam prompno održavanje uređaja i produženi garantni rok za instalacije od strane ENERGY NET instalatera.
SERVISNA MREŽA
Saradnja sa više od 200 sertifikovanih instalatera u Republici Srbiji koji su prošli višemesečnu obuku na ENERGY NET Akademiji pružiće Vam efikasnu i stručnu montažu i održavanje.
PODRŠKA
ENERGY NET korisnička podrška će u rekordnom roku pronaći najbližeg servisera i poslati ga na Vašu adresu.
ONE STOP SOLUTION
Vaše rešenje za efikasno upravljanje energijom.
Kontakt centar
066 090 090
Radno vreme
Ponedeljak - Petak: 8 -16h
Energetski konsalting i optimizacija sistema
Procena/Savetovanje
Rešenje/Projekat
Montaža/Puštanje u rad
Servis i održavanje
phone-handsetmap-markercalendar-fullcross
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram